[ LUGOS ] CDR NT-Linux

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Čet Apr 22 13:02:35 CEST 1999

On Wed, 21 Apr 1999, Jakec wrote:

> Ziv,
>
> recimo da imam dve gajbi: eno z NTji + CDRW ter eno z Linuxom (obe v mrezi).
> NTji imajo vse particije NTFS. Ker CDRWja ne mislim
> prestavljati me zanima kako naj pravilno posnamem CD z linux datotekami.
> Ce jih prenesem preko ftpja ali sambe na NTFS particijo mi
> taiste datoteke ko jih prenesem  nazaj na linux ne delajo 'najbolje'.
Ja, NTFS nima za vsak file tistega "-rwxr-xr-x", zato naceloma
vse datoteke postanejo executable (rahlo zoprno).

> Skratka, z neta bi snel linux distribucijo (pod linuxom seveda) in jo posnel
> na CD
> pod NTji. A jo moram spravit v 1 image fajl pa potem prenesti na NTje? Kako
> pa naredis ta image fajl?

Pod linuxom "na izi": mkisofs -R -o linux.iso <dir_v_katerem_so_fajli>

Ce ta linux.iso potem speces pod katerimkoli OSom, deluje.

Ce delas image pod NT se vedno lahko naredis Joliet filesystem,
ampak tega ne priporocam.

			Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist