[ LUGOS ] LAN z NT-ji

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pet Apr 16 13:16:11 CEST 1999

Ja, ce je masina na netu, torej Linux in ima routable IP, potem si pac
instaliraj normalen proxy, socks, masquarading ali pac karkoli ze hoces, NTji
pa naj zenejo svojo pot...
Kdor bo hotel NT proxy ga bo imel, kdor bo hotel Linux in normalen proxy pa
naj dela z njim. Saj potem tako ali pa tako nastavis v netscapeu adreso in
port proxy serverja.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist