[ LUGOS ] PPP+INTERNET rabim pomoč 2

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Sob Apr 3 06:50:57 CEST 1999

On Fri, 2 Apr 1999, [iso-8859-2] Andraž Sraka wrote:

> Ker je ucinek isti .. se zmeraj ne dela ?? Kako zahtevam, da se stvar na
> uni strani predstavi in mi pove ali moram uporabljat PAP / CHAP ?

Ucinek cesa je isti? A ce bos na kaksen drug nacin quit
iz minicoma izvedel se bo pa remote predstavil? Ne, ne...

Zadeva je takale:

1. Ti se moras z modemom prikljucit na modem od ISPja. To
lahko naredis kakor hoces, sploh ni vazno, vazno je samo,
da si prikljucen, in da modem po tem koraku ne obesi linije.

2. Zdaj, ko si prikljucen, se lahko pppd na drugi strani
linije in tvoj pppd pogovarjata. Remote pppd vedno zahteva
od tebe nekaksno avtentikacijo, druga moznost je pa ta,
da si moral ze prej vpisat username in password. V tem
primeru ne rabis preverjat passworda se skozi pppd.

Poslji mi svoj /etc/ppp/options, pa povej s kaksnimi parametri
poganjas pppd, da vidim, kaj narobe delas. Lahko pa tudi sam
ugotovis kaj je narobe: pppd dodas opcijo debug in gledas
/var/log/debug in /var/log/messages (tail -f <file> je super
za take reci), da sproti vidis kaj se dogaja, ko se pppd
poskusa povezat.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist