[ LUGOS ] framebuffer

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Apr 3 04:35:28 CEST 1999

Mi lahko kdo na kratko in *enostavno* pojasni, kaj naj bi to bilo in kako
usposobiti delovanje. Poganjam kernel 2.2.5-ac3 na RH5.2, kartica je
Millenium II, pa mi vsi ti manuali in texti v /u/s/l/Doc/fb ne pomagajo h
kaksnemu napredku. Z neta sem potegnil manjkajoci paket fbset, v kernel
dal podporo za matroxa, ampak nekaj se manjka
===> fbset vrne 'open /dev/fb0: Operation not supported by device',
ce pa dodam parameter 'append="video=matrox:vesa:443"' v lilo.conf se nic
ne zgodi ... nobnih napak, konzola je pa standardna 80x??

Pomoc dobrodosla.

b.
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si