[ LUGOS ] ppp0 errors

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Apr 6 13:05:39 CEST 1999

Howdy!

On Wed, 7 Apr 1999, Rok Papez wrote:

> Sedaj mi je tega dovolj.. Metodovo sporocilo me ni ujezilo,
> Markovo pa me je in to precej zaradi njegove arogance. In sedaj
> bom prekrsil eno svojih pravil da na zaljivo sporocilo odpisem
> sele po 24-ih urah.

No, pa ti se jaz svoje povem:

jaz pregledujem posto predvsem dopoldan, preko vikenda pa morda niti ne,
kakor je. Torej je moj odgovor lahko tudi en dan star. Navadno ne
odgovarjam na vprasanja, ki so ze dobila zadovoljiv odgovor, ce naletim na
kaksno vprasanje, potem grem najprej do konca neprebrane poste, sele potem
se spravim odgovarjat (glede na promet na listi nekateri tega ne pocnejo
tako).

Kar se pa tice tegale konkretnega stavka pa me je pogrelo (kot ze
nekajkrat do sedaj) dejstvo, da so leteli sem odgovori, ki so bili plod
nepopolnega razumevanja vprasanja.

Podkrepitev:

On Sun, 4 Apr 1999, Andrej Trobentar wrote:

> Zadnje case sem studiral zakaj imam v linuxu vcasih manjsi prenos kot v
> windowsih.Ko sem pogledal malo stanje s "ifconfig ppp0" sem dobil
> nalsednje:
>
> ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
>           inet addr:192.168.10.201  P-t-P:192.168.10.30 Mask:255.255.255.255
>           UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
>           RX packets:71 errors:0 dropped:0 overruns:0
>           TX packets:0 errors:4178 dropped:71 overruns:0
>                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Zakaj toliko errorjev?

Cloveku je povezava DELOVALA POCASI. Vsaka izmed teh dveh 'zakricanih'
besed ima svoj pomen. Torej, povezava je delovala. Povezava je bila
pocasna. Vsi odgovori po vrsti so se nanasali na 'nedelovanje' povezave,
nihce ni opazil, da povezava pravzaprav deluje.
Ce je povezava delovala, potem bi moralo biti vsaj nekaj paketkov
odposlanih, torej bi zgoraj pisalo 'TX packets:N errors:X ...', pri cemer
bi bilo N>0, X pa poljubno veliko. Skratka, vsaj 15 odgovorov v threadu je
mahnilo mimo zaradi nenatancnega prebiranja vprasanja.

Zaradi tega sem zapisal, kar sem, v pricakovanju, da si bodo bralci liste
stvar vzeli k srcu.

Na koncu se eno vprasanje: zakaj si vsi tako vzamete k srcu, ce vas kdo
okrca ces da govorite neumnosti? Morda zato, ker se tega sami zavedate, pa
si ne priznate?

Peace!
  Mkx