[ LUGOS ] mount blues, again and again

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Apr 8 21:55:43 CEST 1999

Howdy!

On Thu, 8 Apr 1999 arso na e5.ijs.si wrote:

> Nasel, kaj je narobe. According to log:
> kernel: floppy0: Unable to allocate DMA memory
>
> Zakaj se to dogaja, mi pa se zdaj ni jasno. Saj z memorijo nismo
> slabi.
>
> In zadeva nato nato cudezno ozivi, ne da bi rocno cistil memorijo.

Hmmm ... nekje v kotu mojega zaprasenega spomina cepi misel, ki pravi
takole: DMA bufferji za ISA device morajo biti locirani v spodnjih 16MB
RAMa. Ce tam spodaj ni prostega RAMa, potem z uporabo DMA ni nic.

Sedaj pa je vprasanje, ce je FDC na tvoji plosci ISA device ali kaj
drugega.

V novih kernelih je v konfiguraciji ena opcija za vklop work-arounda za to
tezavo.

Peace!
  Mkx