[ LUGOS ] ramdisk

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Apr 20 17:06:05 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999, Jakec wrote:

> jest bi pa rad da gor pisem in brisem kakor
> to pocnem z navadnim diskom ...

# Najprej spraznis tisti kos rama, na katerem bo ramdisk oz. ga napolnis
# z nulami. of=out file je lahko tudi /dev/ram1 ali /dev/ramdisk
# odvisno od kernela. bs in count korigiras v odvisnosti od tega koliko
# velik ramdisk bi rad imel. V tem primeru je 4MB.
dd if=/dev/zero of=/dev/ram0 bs=1k count=4096

# Zdej mores na tisti kos ramdiska, ki si ga napisal z nulami posnet
# filesystem header oz. po domace povedano ga sformatirat.
# lahko uporabis vecino filesystemov, priporocam ext2
mke2fs -m 0 /dev/ram0

# Zdej pa vso zadevo zmontiras na nek imenik, da lahko ramdisk uporabljas
mount -t ext2 /dev/ram0 /mnt/ramdisk

Dodatne informacije o seznamu Starilist