[ LUGOS ] PPP & Internet

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Pet Apr 30 16:08:37 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

> Jaz ne vem, kaksen nacin zahteva tvoj ISP, poskusaj z obojim. Za PAP
> napises tvoje ime in geslo v /etc/ppp/pap-secrets, za chap pa v
> chap-secrets.

Ja klicem, tle na Arnes v Ljubljani .. tel: 1797000 ?! Kje lahko vidim kaksen
nicim prijavljanja rabim ?

> Poleg tega je pri tebi nekje ena napaka...namesto /dev/cua1 uporabi rajsi
> /dev/ttyS1.

V programcku EZPPP (1.0B9) se ni nastavitev /dev/ttySxx

> Katero distribucijo uporabljas?

Red Hat 5.2

> Ali si uporabil program, ki pride zraven
> distribucije za nastavit PPP? Kako poganjas PPP?

Poskusal sem tudi ze menualno z minicom-om .. pa nisem dosegel takega
napredka, ce se lahko temu tako rece, kot z EZPPPjem (programcek k tece pod
Xi)

pozdrav,
Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist