[ LUGOS ] NZDL

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Apr 19 11:57:53 CEST 1999

On Mon, 19 Apr 1999, Metod Kozelj wrote:

> Zadnjic je bila tukaj objavljena novica, da je knjiga NZDL (LIGS po
> domace) v prodaji. Na Lugos straneh tudi pise cena za drobnoprodajo in
> nakup preko Lugos-a. Mene pa zanima, kaksen je postopek za tole drugo.
> Jazbi namrec kupil eno.

Kolikor razumem, pokličeš na Desk in pri naročilu omeniš, da si član
društva Lugos.

Trenutno je takšno poslovanje, kot kaže, edina možnost. Društvo nima
izkaznic ali česa drugega, s čimer bi se člani lahko izkazali, zaradi
zakona o varstvu osebnih podatkov pa seveda tudi ne sme baze članov
kar tako razširjati okrog.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist