[ LUGOS ] Xapps & root

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Apr 6 11:09:56 CEST 1999

On Sun, 4 Apr 1999, [ISO-8859-2] Miha Tom=B9i=E8 wrote:

> A je komu jasno, zakaj mi vra=E8a tole, ko posku=B9am pognati nekatere
> aplikacije za X kot root (su).
>=20
> Xlib: connection to ":0.0" refused by server
> Xlib: Invalid MIT-MAGIC-COOKIE-1 key
> Error: Can't open display: :0.0

Ce imas vkljucen magic cookie (kar je mimogrede zelo dobro), potem mora
vsak program, ki bi rad dostopal do X serverja, priti do nekega kljuca, ki
je praviloma zapisan v datoteki ~/.Xauthority. ~/.Xauthority je pa pri
rootu nekaj drugega kot pri navadnem userju iz katerega si naredil su, ker
je ~ pac nekaj drugega.

Obstaja vec moznih resitev:
 - Namesto 'su' naredis 'ssh -lroot localhost'. To resitev uporabljam tudi
   sam.
 - Kot root naredis 'cp ~user/.Xauthority ~'. Slabo v primeru, ce tudi kot
   root delas pod Xi, ali ce si kriz kraz prijavljen iz ene masine na
   drugo.
 - Z xauth dovolis dostop do X serverja iz lokalne masine. Slabo, ker ti
   lahko katerikoli user na tej masini poljubno sari po tvojem X serverju.
 - Ne uporabljas magic cookieja. Se slabse kot prejsnja alineja.
 - Z xauth izkljucis avtorizacijo. Raje ne poskusaj, ker ti bo kdorkoli iz
   celega Interneta lahko poljubno saril po tvojem X serverju.
 - ...

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist