[ LUGOS ] Linux dial on demand office router + dyn. IPs

BlaY0 blayo na thz.net
Sre Apr 14 02:23:05 CEST 1999

Yo!

Torej spravil sem se delat omenjeno zadevo iz subjekta. Se pravi ISP ti
dinamicno dodeli IPje (ala ARNES ali SiLO), na drugi strani je pa majhno
ethernet omrezje (max 10 computerjeu v glavnem windoze)...

_______________________________
 __|__                  ___|___
|     | local network  |       |   ______  PPP-link to provider
| PC  |  192.168.1.0   | Linux |--|modem |------------------>
|     |                | Router|  |______|      x.x.x.x
|_____|                |_______|          (dynamic IP-address)
                         pppd

No za dial on demand sem instaliral diald, vse skonfiguriral etc. in
zadeva pac poklice ko je treba samo problem je v tem da nobena aplikacija
(tista prva), ki iniciira ppp zvezo ne poveze, ker pac route (preden se
vzpostavi ppp povezava) kaze na local/remote IPje navedene v
/etc/diald.conf, ki se z uspostavitvijo ppp povezave spremenijo, routa pa
kaze se vedno na stare IPje iz /etc/diald.conf...

Zdaj me zanima kako bi to lahko preprecil?!?!? S kaksnim drugim paketom.
Nekaj sem zasledil, da se da tudi tako da kerneld klice request-route
skripte etc. samo do tja se nisem prisel...

Naj mi nekdo, ki je podobno zadevo ze naredil in mu deluje bp pove kaksen
workaround ali hint za to neprijeten feature. Lahko tudi na private...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist