[ LUGOS ] Mindcraft... Linux del. postaja - Office

Marjan Savli marjan.savli na kss-loka.si
Pon Apr 19 10:42:58 CEST 1999

Če si v sluzbi v podjetju, kjer so WORD 6.0, EXCEL 5.0 in Netware
4.x  še vedno zakon, potem se moraš tudi pri prehodu na nekaj preceeej
bolj stabilnega kot WIN 95, WIN NT 4.0, organizirati tako, da boš lahko
vsaj nekako dostopal in gledal te fajle.. Fino bi bilo, če bi jih še
popravljal (editiral.. :-) .

Netware ni problem. Problem so dolga imena, ki pa jih rešuje novejši
client, zaenkrat še v beta izvedbi. Torej do Novella, vseh fajlov, etc in
do njegovih printerjev lahko prilezem.

Naj mi pa nekdo pove s cim naj gledam, popravljam preproste Word 6.0 in
dokaj preproste Excel fajle, da ohranim kompatibilnost? Žal. Je nujno
potrebno. Jaka, ki je pisal članek o tem, se je ravno temu vprašanju
premeteno ognil :)). Zanima me kateri Office mi bo pri tem v največjo
pomoč na mojem Mandrakeju... Rabil bi nekoga s praktičnmi izkušnjami, da
kaj več pove..

Ker če je moja zahteva še vedno prevelika, potem bom pač moral imeti še
eno WIN 95 mašino za Office dejavnosti. :))

Je kak izdelek, razen Composerja, s katerim lahko skoraj WYSIWYG
popravljam preproste HTML strani?

BTW: Kako naj povečam kurzor blink rate v KDEju?

Majan

Dodatne informacije o seznamu Starilist