[ LUGOS ] red hat

Matjaz Prelog rachek na scorpion.vizija.si
Pon Apr 12 08:00:29 CEST 1999

ehm,tega v redhatu ne poznam,ima pa conf.modules v /etc direktoriju,v
katerem imas aliase za module noter,in se ti nalagajo na zahtevo,npr ko se
ti ob bootu inicializira eth0 kartica ... in ce imas to gonilnik za to
kartico skompajlan kot modul,je potrebno se v /etc/conf.modules alias
zanjo napisat.npr:

alias tr0 ibmtr
alias eth0 3c509

tako izgleda del moje datoteke.problem pa je lahko z kaksnimi ZIP-i ali
kaj podobnega.pol pac malo postudirat,pa v /etc/rc.d/rc.local noter
napises kaksen insmod "driver" .. ?

ajd,mej se ..
LP,GrdiRaceK

Dodatne informacije o seznamu Starilist