[ LUGOS ] 10GB disk, dve particiji, ...

Rok Papez rok na slo.net
Sob Apr 3 22:29:35 CEST 1999

Zivjo Miha.

On Fri, 02 Apr 1999 19:47:17 +0200 (CEST), Miha Tomšič wrote:

>Zakaj bi pravzaprav želel imeti eno particijo mountano dvakrat?

Zato ker imam trenutno na eni zelo majhni particiji cel
linux sistem. To pomeni da sta /data (Samba javni imenik)
in /home/~user/data (Samba zasebni imenik od uporabnika "user")
na isti particiji.
Sedaj ko je vecji disk, bo na voljo vec prostora in bo Linux
sistem imel zase na voljo 1GB, 9GB ga pa bo na voljo za
podatke uporanikov (tako javne kot zasbne).
Ce bi naredil tri particije bi moral po potrebi siriti/krciti
obe podatkovni particiji. Ce pa bi /data in /home bila na
isti particiji, se mi nebi bilo treba ubadati z razsirjanjem
particij.
Seveda ker to sedaj ni mogoce sem se odlocil za alternativo
in sicer da /data premaknem v /home/data in naredim uporabnika
"data" ki ima domaci imenik v /home/data in ki bo lastnik
javnih datotek. :)

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist