[ LUGOS ] prevajanje kernela 2.2.3

Samo Zagar samoz na g-kabel.si
Sre Apr 21 00:25:21 CEST 1999

meni dela probleme overclockan procesor 300A > 450MHz, rezultat pri
compilanju je pa random rebooting.. :))

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Ales Casar
Sent: Monday, April 19, 1999 2:29 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] prevajanje kernela 2.2.3

On Mon, 19 Apr 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Pri prevajanju kernela iz subjecta mi ccp v nakljucnih trenutkih javi
> cpp:output pipe has been closed
> gcc:internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11 (ali 6)

> Vsekakor pa bi zelel najprej vprasati ce je to mogoce znan
> problem, da ne bom odkril tople vode.

Aha. To se navadno dogaja, ce imas kaksen pokvarjen RAM, ce se ti kaj
pregreva ali kaj podobnega. Vsekakor zelo mocno kaze na HW probleme.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist