[ LUGOS ] NTHelp lista: NTHelp novice

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Apr 19 08:29:55 CEST 1999

On Sat, 17 Apr 1999, DAVID DELIBASIC wrote:
> blablabla...Windows NT Server 4.0. Kot kaže pa je resnica drugacna.

Prizges Linux leta 1997 na novega leta dan, celo leto sprejema posto in
servira Web za zelo veliko organizacijo, poleg tega se delas na njemu v
Xsih vsak dan. Prides v sluzbo po novem letu 1999 in slucajno opazis, ko
izpises aktivne uporabnike z w, da je uptime ze 370 dni. Medtem, ko te
sodelavec, ki je obiskal vse mozne NT tecaje in konference, vsak dan mori
s svojimi tezavami na svojem NT serverju. Njegov server je prisel
organizacijo stat njega vsak dan + vsaj 100.000 za serviserje vsak mesec.
Moj server je prisel stat 0 + 1 dan mojega dela, ko sem ga konfiguriral.

Linux se izkaze v praxi. Kaj pravijo testi me pa ne zanima.

Dodatne informacije o seznamu Starilist