[ LUGOS ] shutdown & umount

Matic tic-tac na geocities.com
Pet Apr 30 13:55:39 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

> Ocitno ti nek proces sedi na /usr particiji, zato se le-te ne da umountat.
> Cudno je, da se to dogaja pri umountanju particij, saj bi morali biti takrat
> (naceloma) pobiti vsi procesi, razen inita in mogoce se kaksnega.
> Probaj iti v single-user mode in rebootat od tam. Ce to dela v redu, pojdi
> nazaj v multi-user in poganjaj vse skripte v /etc/rc0.d (mislim, da je
> na RH to /etc/rc.d/rc0.d), dokler ne prides do tiste za umountat particije.
> Takrat poglej, kateri procesi ti se laufajo. En od teh je pac obesen na /usr.

 Beats me. Zadeva je zacela delat, ocitno po posredovanju visje sile. :>
Huh, ocitno se bom moral navadit da je tud pri linuxu po novem tko - sad
radi, sad ne radi. :P
Hvala za nasvete. Tudi jaz nisem poznal ukaza fuser.

Matic
--
The moon is a planet just like the Earth, only it is even deader.

Dodatne informacije o seznamu Starilist