[ LUGOS ] debian -> xserver

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Apr 19 09:29:13 CEST 1999

On Sun, 18 Apr 1999, Borut Mrak wrote:

> Prikaz na tvojo mashino naredis tako, da na "remote" napises naprimer:
>
> $ DISPLAY=moja.mashina.si:0.0 xterm
>
> Seveda pa moras na moja.mashina.si omogocit, da ti lahko nekdo ( v tem
> primeru ti) brska po xserverju.

Ce uporabljas shell tipa sh, je to sicer res, ampak veliko boljse je, ce
se na ono drugo masino prijavis s ssh in prikazovanje oken na tvoj X
server bo delalo "avtomagicno", ne da bi moral nastavljati kaksne displaye
in omogocati brskanje.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist