[ LUGOS ] HP DeskJet 710C

DAVID DELIBASIC maddave na freenet.nether.net
Sre Apr 28 14:45:13 CEST 1999

Pozdrav!!!

Mene (spet) zanima, kateri printer mores izbrat namesto HP DeskJet 710C da
bo deloval. Ker mi gre na zivce, da na enega gnilega EPSINA z 9 iglicami
lahko printam , na HP-ja pa ne..  Ce izberem v printtoolu za printer EPSON
in gor fklopim EPSONA mi printa (sicer se da bolj malo razbrat, ampak
dela pa vseeno) , ko pa izberem HP DeskJet/DeskJet Plus pa ne dobim
nix...cisto nix (se praha nena vun puhne)...

Hvala za odgovore :):)

lp MadDave

Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash
simultaneously
Telekom Slovenia = LNP (Line Noise Provider)