[ LUGOS ] Taprava distribucija. Ali sploh obstaja ?

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pet Apr 23 20:46:04 CEST 1999

Fora vsega je samo, kaj zahtevas od distribucije, potem lahko sele karkoli sploh

vrednotis.
Ce zahtevas, da te nekaj nauci potem vzames pac nekaj takega, se najbolj
si opisal nekaj podobnega slacku anyway...
Morda se pa pozablja, da nekateri uporablajo linux sisteme tud
"to get the work done" ... tukaj pa pac pridejo prav distribucije,
ki so najbolj pripravne za take naloge.. Redhat z najnizjim
vstopnim pragom in learning curveom..., Debian z visokim pragom,
ampak toliko vec robustnosti in enostavnostjo vzdrzevanja itd, itd...

Po domace, najbolse distribucije ne moremo definirati, ker kvaliteta
vsakemu cloveku pac pomeni svojo stvar, odvisno od tega za kaj jo bo uporabljal,

zato je tudi vecina distro-holly-warsov butasto usmerjenih,
vse kar bi mogl narest je cimbolje ovrednotit vse lastnosti vsake distribucije,
zato, da bo vsak, ki se s tem ne ukvarja podrobno, lahko prebral samo en
text, preucil svoje potrebe in se na podlagi tega odlocil za distribucijo.

Drugace pa ja... ucenje je nekak tisto s cimer se je cela stvar zacela,
ampak mislm, da se itak vedno bolj oddaljuje od tega. Mislm, da
gre velikokrat bolj za zeljo po ustvarjanju kot ucenju in tega dvojega
ne gre zamenjevati.
Tema komercializacije je pa itak ze beaten-up topic in bez veze da
ga odpiramo.