[ LUGOS ] Diald again and again

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Apr 15 16:22:51 CEST 1999

Yo!

On Thu, 15 Apr 1999, Borut Mrak wrote:

> Po mojem ne. Ce diald caka na request, nima to nobene zveze z routo.

> Ne. Kaksen je potem point defaultrute, ce imas dve?
>
> nodefaultroute. To bi bilo verjetno pametno *razen ce ne uporabljas
> diald vedno).

Hmm... tole mi nic ne pomaga. Domnevam lahko tudi sam in si recem: "Po
mojem tole nebi smelo biti tako", ali pa: "Po mojem bi to moralo biti
tako"... Torej rabim resitve da to odpravim. Lepo bi prosil nekoga, ki
uporablja diald oz. je naredil diald router ce se mi javi na private,
ostalo mi je se par vprasanj...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist