[ LUGOS ] LAN & Internet

Anze Vidmar anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Tor Apr 13 21:50:04 CEST 1999

hola!

Po dolgem casu mi je KONCNO ratalo nastimat ethernetko pod RedHat--om.
   Zdaj pa me zanima slednje. Z mojo masino sem se vkljucil v LAN. Za dostop
do interneta je tam NT server s proxyjem. Kako ozr. katere programe rabim,
da se bom lahko z mojo Linux skatlo tudi povezal na net ( z eternetko
seveda).

Masina je "gola", se pravi da nisem se nic vpisoval v /etc/hosts, dalal
ifconfig eth0 ... Samo ratalo mi je da mi jo kernel ob bootu zazna ;)

Zato prosim za cim bolj "detajlen" opis kako s to skatlo zdaj prek LAN--a na
net.

Anze

Dodatne informacije o seznamu Starilist