[ LUGOS ] Unresolved symbol pri prevajanju kernel 2.0.36

Igor Cimperman igor.cimperman na amis.net
Tor Apr 13 19:06:32 CEST 1999

Imam dva problema.
Pri instalaciji Debiana 2.1 (kernel 2.0.36) mi pri configuraciji precej
paketov v dselectu napise WARNING: libomniORB2.so.6 is not a symlink. Poleg
tega libomniORB2.so.6 javi se za libomniLC, libomnithread in libtcpwrapGK.
Dobro, samo zadeva se potem nalozi in dela brez problema.

Druga zadeva pa je pri prevajanju kernela (ravno tako 2.0.36). Vklopim
podporo za module in vse drugo, naredim make dep, make clean, make zImage,
make modules in make modules_install, skopiram v boot, naredim lilo in
restartam. Pri bootanju pa mi izpisuje unresolved symbol  ime_modula.o. In
to za PPP, Slip in se par modulov. PPP mi potem dela, tako, da ne vem kaj je
to za en hudic. Probal sem z moduli posebej, z moduli v kernelu in ne dela
in ne dela.
Vse skupaj mi je pri Debianu 2.0 lepo delalo z istimi postopki. A se je
mogoce ze kdo ukvarjal s tem?

by, Igy

aja, v dselectu je pri instalaciji vklopljena opcija za instalacijo iz vecih
cdjev ( to mislim, da je edina razlika)

Dodatne informacije o seznamu Starilist