[ LUGOS ] Samba.. Part 2!

Zoran Tkavc zoran.tkavc na guest.arnes.si
Čet Apr 22 00:10:52 CEST 1999

On Wed, 21 Apr 1999, you wrote:
>Banzai!
>
> No ja.. da vam povem, danes sem z mreze ruknil en NetWare server in ga
>zamenjal s Sambo... 25 userjev zacelo delat na Linuxu...
>
>*cheer*
>
>Prvo kar so mi rekli, da se jim zdi, da nek program, ki je pisan za DOS v
>clipperju dela pocasneje...
>
>WTF?!
>
>Dejte tisti, ki ste skoz tko blazno hvalil sambo in da je brzina njena
>vrlina... Izkazte se... :)
>
> Kaj narest, da bo zadeva hitrejsa... Bral sem tisti Speed.txt, pa nisem
>nic takega kar nebi blo ze narejeno odkril...

> [...]

Verzija sistema in sambe? Parametri?

Sam sem pred casom zamenjal Netware 3.12 z Linuxom in se ni nobeden pritozeval.
Je pa res tudi to, da tega dolgo niso vedeli :-)
Za nekatere ljudi je namrec znacilno, da zacnejo jambrati kako jim ne dela X
stvari (tudi miska :-), odkar si nekaj caral po strezniku.

Lp Zoran

Dodatne informacije o seznamu Starilist