[ LUGOS ] Samba... ... and good ol' dos... ;)

David Klasinc bigwhale na capybara.m42.cx
Tor Apr 20 13:57:32 CEST 1999

Banzai!

 Z sambo imam nekaj problemov...

Naredil sem share in mu dal create mask in force create mask na 0770

Na masheeni so tri razlicne grupe in vsaka naj bi porabljala svoj
direktorij, ki bi imel mask 770 in vsi fajli bi bili notri 770, se pravi
accessible za vsako grupo posebaj... Ampak ne dela... Se vedno je vsak
file ki je kreiran not dostopen samo posameynim userjem, pac tistemu, ki
je file creiral..

 Ja, sem popravil config, sem restartal smbd in nmbd... :)

Druga zadeva... Kako nek dos client pripravit, da se poveze z sambo... Je
kje kak TCPIP driver?

David!
To Linux or not to Linux? This was never the question!

Dodatne informacije o seznamu Starilist