[ LUGOS ] XBF

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Čet Apr 8 01:27:12 CEST 1999

> Kot nesrecni lastnik GTCjeve graficne kartice s fiasko i740 cipom sem
> namestil XBF server. Po zagonu XBF_i740 mi zadevica javi napako (glej
> prilozeni file error.txt).
Mal dnarja mal muske. Sicer pa cip sam ni tako zelo slab, samo star je ze.

> Config Error: /etc/XF86Config:514
>
>     Clockchip   "IBM RGB 51x/52x (autodetected)"
> Unknown clock chip

Saj ti pise kaj je napaka. Stvar namrec ne rabi clockchip settinga.
Problem se ti lahko pojavi ce za konfiguracijo uporabis
kaj drugega kot xf86config.
Ko bos izbiral kartico izberi Intel i740 (generic)

Sicer pa vse pise v readme.i740 . Ali pa ga mogoce nisi prebral?

LP, Peter

Dodatne informacije o seznamu Starilist