[ LUGOS ] dve PCI mrezni kartici

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Apr 6 10:35:53 CEST 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Grega Merela wrote:

> Ali je mogoce ze kdo testiral dve PCI mrezni kartici v enem racunalniku.
> Dogaja se namrec, da dve PCI kartici skupaj ne delata pravilno, dvojna mreza
> ne dela.
> Testirano je bilo na SUSE 6.0 in SLACKWARE 3.6, mrezne karice pa so bile
> NE2000 in 3COM.

Jaz sem imel tako testno povezavo. Samo da sem imel obe mrezni kartici
enaki (3COM). Mrezni kartici morata imeti razlicen IRQ in IOBASE address
(meni tudi najprej ni delovalo, ker sem imel eno kartico na IOADDR 0x320,
drugo pa na IOADDR 0x220, kar pa v skladu z predpisi ne dela, sem potem
eno prestavil na 0x340 oz. nekaj podobnega in je zadeva stekla normalno
naprej).

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist