[ LUGOS ] NTHelp lista: NT Help novice (fwd)

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak na gov.si
Tor Apr 20 13:28:40 CEST 1999

>    Kljub vsem studijam ima Apache vec kot 55% delez in kljub "mazohizmu"
>    pri Linuxu je imel Linux leta '97 6,7% trzni delez kot leta '98 pa ze
>    17,2%.

_Tržni_ delež? To ni enako kot delež instalacij...

   Seveda ni to isto. Verjetno se bo dejanski delez pocasneje poveceval
   kot trzni delez. Samo le z novimi programi in novimi OS-i, predvsem
   MS. Takrat se lahko pricakuje vec pribeznikov.

   Zanimivost glede Bila G. Zasledil sem ga v povezavi z Bilderberg
   skupino. Inet je pa res dobra zadeva.

   Ep; Drago

Dodatne informacije o seznamu Starilist