[ LUGOS ] ppp0 errors

Rok Papez rok na slo.net
Sre Apr 7 11:18:32 CEST 1999

Zivjo Metod in Marko.

Sedaj mi je tega dovolj.. Metodovo sporocilo me ni ujezilo,
Markovo pa me je in to precej zaradi njegove arogance. In sedaj
bom prekrsil eno svojih pravil da na zaljivo sporocilo odpisem
sele po 24-ih urah.

On Mon, 05 Apr 1999 14:44:35 +0200 (CEST), Metod Kozelj wrote:

>Uau, kako ste se pa razkokodakali v temle threadu, vsi po vrsti ste pa
>mimo udarili.

Tudi prav.. samo da se na koncu najde nekdo s pravo resitvijo :).

On Mon, 05 Apr 1999 21:03:06 +0200, Marko Cuk wrote:

>Kot je rekel ze Metod Kozelj, vas je samo kokodakanje. Tudi jaz se temu
>pridruzujem.
>Pravzaprav ste pravi unicevalci internet bandwidtha z Lugos-listo in svojimi
>glupostmi.

Najprej najlepse hvala za resitev problema zakaj se je pokazalo toliko
napak.

Sedaj mi pa povejta "frajerja" od kod vama taksen odnos do ljudi da jih
zmerjata tukaj po elektronskih listah. Ce gre vama to toliko v nos da
ljudje
prispevajo svoja mnenja bi se lahko ze takoj oglasila; ne pa da
odlasata
toliko casa nato pa vse zmerjata s kurami in neumnezi.

>1. Winmodem sploh ni modem, temvec linijski vmesnik. Winmodem je le ime za rajo.
>Tudi "isdn modem" ni modem, temvec le vmesnik.

Hvala za razkaz svojega nedvoumno superiornega uma nad tole lugos
listo;
ali nisi morda preprican da nisi prepamaten da bi pisal na tale
elektronski
spisek ?? Drugic za razkaz svojega znanja uporabi kaksno bolj primerno
priloznost, ne pa da izpades kot pikolovski arogantnez.

>p.s. brez komentarjev, prosim. Mislite si o meni karkoli...

Imam precej slabo mnenje... ljudi zmerjas in vse skupaj podkrepis se z
arogantnim nastopom. Da te ni sram. Veckrat pravijo: "ce ne znas
napisato
vljudno elektronski sporocilo, ga ne napisi" (in jaz sem to prelomil,
ker
me je navdala neustavljava zelja da ti odpisem ;)).

Pravzaprav sem na tole nit odpisal prvic tudi zaradi tega ker se mi je
zdel eden izmed odgovorov malce nevljuden.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist