[ LUGOS ] Problemi pri povezavi na Arnes...

Edi Suc e na ed0.net
Tor Apr 20 13:12:01 CEST 1999

On Mon, 19 Apr 1999, Borut Mrak wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Za tole, kar sedaj sprasujem, verjetno ni kriv Linux, ampak nekaj na Arnesovi
> strani...
>
> Kadar klicem na stevilko 061 1797000 v bolj "prometnem" casu (beri od
> 1900-2100 :-), se ne morem povezati. Logi pokazejo tole:

> Kaksne ideje?

Zivijo.

Ideja: Si poskusil povecati LCP timeout. Na zalost ti tega ne zanm iz
glave povedati kako. Sem pa se ze enkrat s tem ubadal. Ampak sem
pogruntal, da ni bil to problem, da me je ISP vcasih vrgel dol. Bil sem
povezan na SIOL in pozabil (spregledal) pppdju dati opcijo
-nodefaultroute.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net