[ LUGOS ] identd

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Apr 11 11:15:01 CEST 1999

	Zdravo!

Vsake toliko casa v logih najdem neko tako vrstico:

Apr  9 22:30:42 triton inetd[145]: auth/tcp server failing (looping), service terminated

In pri tem identd crkne, oziroma neha delovati. Ima kdo kaksno idejo zakaj
bi se to dogajalo?

Znalo bi biti, da se mi to primeri, ko zasurfam na kaksno WWW stran, kjer
imajo 100 slik na tisti eni strani. Potem mi browser malodane hkrati
vzpostavi 100 zvez s proxy serverjem, nakar proxy server spet skoraj
hkrati sprozi 100 identd-jev na moji masini, sledi pa to. Je pa problem,
ker tega navadno ne opazim ravno takoj, ko pa opazim, se spet navadno vec
ne spomnim ali sem takrat prisurfal na kaj divjega.

Imam Debian 2.1, se je pa dogajalo cisto isto tudi prej na Debianu 2.0.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist