[ LUGOS ] Enlightenment/gmc

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Apr 23 11:33:38 CEST 1999

Howdy!

On Fri, 23 Apr 1999, Andraz Hvalica wrote:

> Btw: kaj naj bi bile ene datoteke "core", posajene na vec koncev?? Kak kernel?
> Zakaj bi ta bil na vecih mestih. :-|

Ce se ti program sesuje, pusti za sabo sled v obliki core datoteke. Ce si
domac z debuggerjem, lahko te core datoteke uporabis, da ugotovis, zakaj
se je program sesul (vsebujejo celotno sliko pomnilnika, ki ga je
uporabljal program, ko se je sesul).

> Tako imam v ./gnome-desktop 2.7MB veliko datoteko core. In to mi potem na
> namizje vrze... :-|

Ce ces stvar odpravit na sistemski ravni, potem v (recimo) /etc/profile
dodaj vrstico

ulimit -c 0

Se pred to vrstico pa preveri, ali uporabljas bash. Ce uporabljas (t)csh,
je ukaz limit, za flage pa ne vem.

Peace!
  Mkx