[ LUGOS ] propozicije in koncept tekmovanja v sistemu UNIX (fwd)

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Apr 13 15:31:56 CEST 1999

tole sem vceraj poslal tudi organizatorjem.
kaksnega odgovora se ni bilo.

sicer pa sem kontaktiral sponzorje, nekaj jih je ze zagotovo potrdilo,
nekaj se ne (jih bom se enkrat spomnil). pisal sem tudi na IBM in sicer
Borut_Znidar na si.ibm.com, ki je rekel da bo sporocilo predal naprej za to
odgovornim vendar se ni odgovora.

						lp, Jaka

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 12 Apr 1999 12:28:14 +0200 (MEST)
From: Jaka Mele <jack na lugos.si>
To: brane.sotosek na infos.si, Ales Kosir <ales.kosir na hermes.si>,
     marko.grobelnik na ijs.si
Subject: propozicije in koncept tekmovanja v sistemu UNIX

Pozdravljeni

Tekomvanje organizira drustvo uporabnikov linuxa Slovenije - LUGOS.
Poskrbeli bomo za sestavo nalog in sestavili komisijo za pregledovanje in
ocenjevanje nalog. Ravnokar potekajo tudi dogovori s sponzorji za nagrade
nasih finalistov.

Reklamo za tekomovanje in obvescanje potencianih tekmovalcev bomo izvedli
preko interneta in ostalih medijev, sicer pa je dogovorjeno, da bodo vsi
tekmovalci ze zjutraj 24.4 dobili list z urnikom za ta dan kjer bo posebej
omenjeno tudi to tekmovanje ob 14h.

Odlocili smo se za sledeci koncept nalog: naloge bodo zahtevale predvsem
bistro razmisljanje tekmovalcev in ne tocno poznavanje ukazov/parametrov
sisitema, saj brez prisotnosti racunalnika (dovoljeno je pisalo, papir in
literatura) podrobnosti niso mozne pravzaprav pa tudi zazeljene ne. Naloge
bodo resljive tudi na vec nacinov - pac od iznajdljivosti tekmovalca
odvisno ali se bo znajdel in uporabil lazje orodje ali ne.. UNIX je
skratka dovolj odprt, in ima tudi posebne ukaze, ki jih lahko najboljsi
izkoristijo.. Naloge bodo skonstruirane tako, da bodo resljive z uporabo
unix ukazov, skript, ukaznih lupin in dodatnih orodij kot so awk, sed,
perl... Uporaba visjih jezikov kot so C in pascal ne bo dovoljena.

Naloge bodo 4, od tega ena tezavnostno najbolj zahtevna, dve srednji in
ena lahka. Predvideni cas za resevanje bo 90 min oz. 120min (se bomo se
odlocili ko bodo naloge dokoncno izbrane). Vse to pomeni da bodo
tekmovalci koncali najkasneje ob 16h, nato pa bomo nastopili
pregledovalci.

Prav zaradi tega bi bilo zelo zazeljeno, da se podelitve prestavi na
kasnejso uro, a seveda ne prepozno.

lp, Jaka Mele

Dodatne informacije o seznamu Starilist