[ LUGOS ] unix v industriji

Marko Bukovec marko.bukovec na guest.arnes.si
Sre Apr 21 20:31:45 CEST 1999

Zivjo!

Tole sem se odlocil napisat po dvodnevni ekskurziji avtomatikov (studentje
FE uni-lj) po prekmurju in stajerskem. Obiskali smo Cinkarno v Celju, Lek
(Trimini), Tovarno sladkorja v Ormozu in pa pivovarno Lasko..
Nas je kot avtomatike zanimalo - regulacijske zanke, PLC in pa samo merjenje
velicin...

Opazil sem da v procesih za nadzor uporabljajo win-se in to v procesih, ki
tecejo 24h na dan - grozljivo, tam kjer bi pricakoval 100% zanesljivost
operacijskega sistema. Sicer stanje ni tako grozno saj se v glavnem zadeva
uporablja le za nadziranje (opazovanje delovanja procesa ne pa za krmiljenje,
vsaj pri nekaterih, in so koncni - najnizji cleni - PLCji in ti niso odvisni od
PCjev).

Unix oz QINX (nekega Kanadskega podjetja) uporabljajo na enem racunalniku v
Laskem in to je VSE. Drugace pa je povedal v Leku da uporabljajo winse in sicer
zato, ker so jih preglasovali takrat ko so se odlocali.

Se vecji problem (moje mnenje)  predstavlja prepricati upravo ob nabavi, tam
itak ne poznajo drugega kot MS in word.

Kot ze receno je stanje bolj porazno, kar se unix-ov tice..

bye de Marko

Toliko nakratko

Dodatne informacije o seznamu Starilist