[ LUGOS ] "High Availability"

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Apr 14 23:25:37 CEST 1999

On Wed, 14 Apr 1999, Iztok Umek wrote:

> Je mozno (in kako?) urediti kak virtualni naslov za dve Linux skatli
> (Debian), tako da bi si delili load, v primeru okvare ene, pa druga
> prevzame vse delo kar se da hitro.

Jaz sem originally doma s kmetov in sem si zadevo dokaj kmecko nekoc napravil:
Naredis programcek, ki pinga sosedovo masino. Ko se sosedova masina ne
oglasi, programcic konfigurira ethernet karto z IPjem od sosedove masine.
Ko se sosedova masina postavi spet pokonci si da en fake IP, toliko, da
pove sosedovi masini, ki jo je nadomescala, da naj ji vrne IP. Programcic
pozenes na obeh masinah in nastavis ping interval in ping timeout recimo
na 10 sekund. Glede na to, da imas email @ieee.org ne dvomim, da si tok
mehanika da si nebi znal tega sprogramirat.

Dodatne informacije o seznamu Starilist