[ LUGOS ] Bus error

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Apr 5 20:54:32 CEST 1999

rok wrote:

> na eni 386ki sm probu rocno odbzipat eno stvarco kr jo v initu ni hotlo...
> namesto:
> tar -xo --use-compress-program=bzip2 -f  /mnt/tmp/hal91/add.tbz 2>/dev/zero
>
> sm hotu sprva nardit tole:
> hal91# bzip -c /mnt/tmp/hal91/add.tbz
> Bus error
> hal91#
>
> en drug racunalnik (p2) je stvar prebavu ze v initu brez problema.
> pr trojki (386dx 40 mhz, 8 mb ram) ne vem ce je tole ok... mat koprocesor sm
> enkrat "na slepo" not deval, pa sm sam en jumper spremenil, pa v biosu dal
> [...]

Ce bi dal koprocesor narobe notri (pa ga ne mores, razen ce ne polomis
pinov), potem se ti masina sploh ne bi zbudila. Ne spomnim se, ce sem
moral jaz takrat kaj v biosu nastavljati. A si dal notri weiteka ali
morda AMDja ali Intela?

Nek bolj hardverski problem je. Ampak ce je hardverski, se bo to ze
pokazalo, ko bos morebiti delal kaksno prevajanje in ti bo prevajalnik
tudi ven zabrisalo.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676