[ LUGOS ] linux-na dos particiji

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Tor Apr 27 17:45:26 CEST 1999

Hm... pred casom je bila na freshmeat-u ena doslinux verzija ... kao da
lavfa na dos particiji... Takole je pisalo

DosLinux is a small linux distribution that can be installed on a
Dos/Win95/98 system, there's no need to repartition, the small Linux
system will just be a file on your present Dos/Win95/98 system.

Download: ftp://ftp.tux.org/pub/people/kent-robotti/doslinux/
Homepage: http://www.tux.org/pub/people/kent-robotti/index.html

stable verzija je 80..;]

ce je dost pol je cool, za cev linux pa ne vem

| LeVaK alias Matej Zerovnik    |
| Kuraltova 8/a 4208 enur       |
| ++386 (064) 415-220/221/222   |
| E-Mail: levak na lbox.zig.si     |