[ LUGOS ] Prevajanje kernela z moduli na drugi masini

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Apr 13 14:38:46 CEST 1999

	Zdravo!

Vsake toliko casa se mi na kaksni masini pojavi potreba po prevajanju
kernela za neko drugo masino. Ce gre za monolitni kernel (brez modulov),
je stvar preprosta. Zaplete se pri modulih. Ce na masini poganjam enako
verzijo kernela, kot jo prevajam, ne morem narediti 'make
modules_install', saj bi to pomesalo module za mojo masino in module za
tisto drugo masino.  Iskanje za posameznimi datotekami in njihovo pravilno
razporejanje na ciljni masini pa zna biti kar neprijetno brez 'make
modules_install'. Kako kaj ostali resujete ta problem?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist