[ LUGOS ] Tezave z modemom

Gregors Miha mgregors na mds-uni.si
Čet Apr 1 08:28:09 CEST 1999

Folk prosim za pomoc!!!!!!

Imam 4 PCI kartice in eno ISA in seveda graficno kartico na AGP. Imam
sledece kartice.
AGP: ATI Xpert98 8MB Rama.
PCI: Adaptec 2940 UW-SCSI                  IRQ5
       Modem LT Modem 56k na COM3    IRQ11
       Mrezna kartica 3com905 10/100      IRQ10
       Sound Blaster PCI128                      IRQ9, DMA1
ISA: ATI TV Tuner kartica

Ko zazenem masino se vse kartice vidijo na zaslonu (za preverjanjem rama
itd.)
Vse dela lepo in prav dokler ne zacnem klicati na internet preko modema.
Zveza se mi sicer vspostavi in vse dela. A ko prekinem in hocem ponovno na
internet mi javi:
CAN NOT OPEN THE PORT. Takrat resetiram masino in potem ga ne zazna vec (za
preverjanjem rama). Ko pa masino ugasnem za ene dve uri ga pa spet prepozna
in potem vse od zacetka. Enako se mi dogaja tudi v winsih. Kaj bi to lahko
bilo. Hvala.

Opupani MiHa

Dodatne informacije o seznamu Starilist