[ LUGOS ] ppp0 errors

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Apr 5 14:44:35 CEST 1999

Howdy!

Uau, kako ste se pa razkokodakali v temle threadu, vsi po vrsti ste pa
mimo udarili.

On Sun, 4 Apr 1999, Andrej Trobentar wrote:

> Zadnje case sem studiral zakaj imam v linuxu vcasih manjsi prenos kot v
> windowsih.Ko sem pogledal malo stanje s "ifconfig ppp0" sem dobil
> nalsednje:
>
> ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
>           inet addr:192.168.10.201  P-t-P:192.168.10.30
> Mask:255.255.255.255
>           UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
>           RX packets:71 errors:0 dropped:0 overruns:0
>           TX packets:0 errors:4178 dropped:71 overruns:0
>                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Zakaj toliko errorjev?

V resnici jih ni. V kernelih 2.2.x je spremenjenih precej stvari v /proc/,
med drugim tudi format datoteke /proc/net/dev, iz ketere po ovinkih dobi
informacije tudi ifconfig.

Po starem so bile tam informacije po vrsti:
 1 st prejetih paketov
 2 st napacno prejetih paketov
 3 st izpuscenih paketov
 4 st paketov, pri sprejemu katerih je prislo do napake pri nosilnem signalu mreze
 5 st paketov z napacnim okvirjem podatkov (to je TCP level napaka)
 6 st oddanih paketov
 7 st napacno oddanih paketov
 8 st izpuscenih (neoddanih) paketov
 9 st paketov, pri katerih se je zapolnil FIFO buffer
10 st kolizij
11 st paketvo, pri ketih ni bilo nosilnega signala mreze

Po novem pa so informacije tele:
1a kolicina prejetega prometa v bytih
[...]
5a st prejetih paketov s komprimiranimi TCP/IP oglavji (VJ compression)
5b st paketov, prejetih preko 'multicast' IP stevilk
6a kolicina oddanega prometa v bytih
 6 st oddanih paketov
 7 st napacno oddanih paketov
 8 st izpuscenih (neoddanih) paketov
 9 st paketov, pri katerih se je zapolnil FIFO buffer
10 st kolizij
11 st paketov, pri ketih ni bilo nosilnega signala mreze
11a st oddanih paketov s komprimiranimi TCP/IP oglavji (VJ compression)

Spremembe/dodatki so oznaceni s crkami poleg zaporedne stevilke. Lahko
vidimo, da je sprememb kar nekaj, za izpis ifconfig pa je bistven dodaten
stevec kolicine prometa.

In resitev tezave? Instalacija novejsih net-tools (pojdi na svoj
priljubljeni RH mirror in skoci v direktorij updates ter poisci pravi
rpm).

Peace!
  Mkx