[ LUGOS ] HP 53c400a SCSI

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pet Apr 23 00:55:13 CEST 1999

Zdravo!

Scanner imam ze par let. zato imam se staro verzijo HP SCSI karte
(53c400a).
V 2.2.3 kernelu je podprta verzija 53c416. Po igranju s tem gonilnikom se
mi je porajalo par vprasanj.

Pod help pri man xconfig izpise sledece:

This is support for the sym53c416 SCSI host adapter. This is the
SCSI adapter that comes with some hp scanners. This driver requires that
the sym53c416 is configured first using some sort of pnp configuration
program (e.g. isapnp) or by a PnP aware BIOS. If you are using isapnp then
you need to compile it as a module and then load it using insmod after
isapnp has run.

Kar me bega je stavek, ki pravi da ta karta potrebuje neke vrste pnp
konfiguracijo. Kaj pravzaprav to je? V kaksnem primeru te "konfiguracije"
ne opravi bios? Pogledal sem si tudi man isapnp. Mi je dal misliti. Ma,
moras se po moje kar posteno spustiti v raziskavo PNP, pa se takrat mislim
da bi mi zmanjkalo informacij, ki bi jih potreboval za nastavitev. Vse kar
vem, sem dobil iz Win: Input/Output range 0280-028F, IRQ=9. Tam pa ima
opisanega boga in pol. Je ze kdo to pocel?

No, gremo naprej.  cat /proc/ioports vrne

[bobo na ferdo ~/dn]$ cat /proc/ioports
0000-001f : dma1
0020-003f : pic1
0040-005f : timer
0060-006f : keyboard
0080-008f : dma page reg
00a0-00bf : pic2
00c0-00df : dma2
00f0-00ff : fpu
01f0-01f7 : ide0
02f8-02ff : serial(auto)
03c0-03df : vga+
03f6-03f6 : ide0
03f8-03ff : serial(auto)
d800-d8be : aic7xxx
e000-e07f : eth0
e800-e807 : ide0

Torej je ta prostor se na voljo. Ko poskusim karto naloziti kot modul
dobim:

[root na ferdo networking]# /sbin/insmod sym53c416 sym53c416=280,9
/lib/modules/2.2.3/scsi/sym53c416.o: init_module: Device or resource busy

Module sem zacel studirati sele vceraj. Mislim da sem si osnove razjasnil.
ethernet, sound in printer mi je uspelo lepo "modulizirati". Tu pa se moje
razumevanje ustavi. init_module torej ne uspe inicializirati zadeve.
Lahko da je kriva verzija karte! Ne vem, zato sprasujem.

Ce jo prevedem direktno v kernel mi ob bootu izpise samo tole:
sym53c416.c: Version 1.0.

Scanner imam med tem seveda prizgan.

Ce je komu uspelo to zadevo spraviti k zivljenu, naj mi lepo prosim pove.
Tudi ce se mu ne da razlagati kako. Samo reci: Gre! Tako da vem da se ne
trudim zastonj (ce je verzija kontrolerja prestara).

Pa se ena zadeva. A je ze kdo prikljucil scanner na AHA2940W. Prikljucek
za zunanje naprave je torej tipa SCSI3 (?) - torej tisti siroki mikro
prikljucek.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist