[ LUGOS ] cron, *.sh

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Apr 20 11:19:17 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999, Metod Kozelj wrote:

> kontrole nad tem, ob kateri uri in minuti se job starta. Se vedno je (tudi
> na linuxu) genericna pot za uporabo crona kar 'crontab -e'. Starejsi
> HP-UX, DU in ostali *UX sistemi sicer flaga '-e' ne poznajo, tako da je

S tem '-e' pazljivo pri starih IRIX-ih, ker tam to menda pomeni 'erase'.
Enkrat se mi je ze zgodilo, da sem na ta racun pobrisal default root-ov
crontab, o katerem se mi potem sanjalo ni kaj bi naj bilo noter. No, IRIX
6.2 vec nima te hibe, do kaksnega starejsega pa sedaj nimam dostopa, da bi
natancno preveril zadevo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist