[ LUGOS ] Poletni LinuX kamp

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Apr 21 14:37:14 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999, Rok Krulec wrote:

> P.S.: Kaksna se vam zdi cena 5000 SIT/osebo za 2 noci v sobi za 3-4 ?
> Morem videt, ce se mi sploh splaca rihtat naprej ?

To niti ni tako drago za hotel ob morju na vrhuncu sezono. Zadnja leta sem
navadno v Portorozu na konferencah ERK in tam izven sezone ob konferencnem
popustu soba za samo eno noc se vedno stane vec. Resda pa gre tam za sobo
za dva. Najbrz bo kaj interesa.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist