[ LUGOS ] Linux v RR

Freako Freakolowsky hyperman na mindless.com
Sre Apr 21 13:44:17 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999 13:57:57 Jure Koren wrote:
> Ja, ce imas cas vsak teden nekaj ur za oddajo in se trikrat toliko
> za na to oddajo se pripravit, vse v redu. Gledalo jo bo 1500 ljudi.
> Slovenija je majhna, tega si se v kaksni vecji dezeli ne morajo
> privoscit.
>
> Jaz sem sicer za kratke prispevke med kaksno racunalnisko oddajo,
> da se v medijih pokaze, da linux ni od muh, ampak s kaksno resnostjo
> bo to obcinstvo jemalo, ce ne bo razumelo polovico izrazja?
>
> Treba je najprej ljudi pripravit do tega, da bodo sploh zagrabili
> filozofijo GNU, ki je bistvena za razumevanje vseh prednosti, ki
> [...]

No soimenjak ... tkole je .... v bistvu je treba samo tale free/open
stuff ki obstaja spravt chez nivo komerciale. Treba je nartest kkshne
shpile(na tem trenutno delava jazst ino polz, if u want, u can join),
kkshne izi 2 use programe, ki bi komkuriral MikroShitu in
ostalim, tiste, ki pa ze obstajajo pa predstavt masi in to naj bi bil
tudi namen te oddaje, da bi folk dojel, da je linux chist qljastichna
zadeva.

Tematike je dost in seveda bi bila oddaje posvechena programiranjuu, bi pa tut kkshne laichne fore notr metal, da bi vzbudil zanimanje folka.

l8jtr
Jest

Dodatne informacije o seznamu Starilist