[ LUGOS ] Apache blues...

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Apr 1 12:34:39 CEST 1999

> Pozdrav!
>
> Imam tezave s konfiguracijo Apacha na RedHatu 5.2. Problem je pri straneh
> uporabnikov, namrec ce posljem serverju se direktivo za uporabnika
> (www.xy.si/~krneki), mi stvar javi Error 403 - Forbidden... Zanimivo pa
> je, da stvar pri enem uporabniku dela. Torej, kje sem zamocil in kako to
> popravit?
Prva stvar, ki mi pride na misel, so permissions - ali so vsi tisti www
direktoriji readable (pa mogoce se executable) za uid pod katerim
tece apache? To je ponavadi nobody, torej morajo biti readable za world...
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist