[ LUGOS ] CD-Recording

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Tor Apr 13 10:49:11 CEST 1999

Hi!

DAVID DELIBASIC wrote:

> Sedaj mi vse dela normalno.......HVALA !!....
> razen necesa....bob bootanju kernela in v X-CD-ROAST mi najde
> kakih 10 recorderov in 10 cdromov,.....kako se da to odpravidi

Tam nekje v kernelu pod SCSI CDROM imas opcijo probe on all LUN... ali
nekaj takega. Tisto ne izberi in bo delalo :)

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist