[ LUGOS ] ppp0 errors

Matevz Harlander matevz.harlander1 na guest.arnes.si
Pon Apr 5 10:12:52 CEST 1999

-----Original Message-----
From: Rok Papez <rok na slo.net>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 4. april 1999 21:10
Subject: Re: [ LUGOS ] ppp0 errors

ne bluzi.. windowsi majo svoje fore pri kreaciji init stringov, linux pa
druge..
vzemi si v roke knjigico, ki so jo dobil zraven modema in videl bos, da je
veliko nacinov, da
se skonfigurira modem; vcasih je bilo treba vsako stvar na roke vnesti v
modem.

in nisem nikoli rekel, da je odvisno od OS-a, ampak da se v tem konkretnem
primeru tako dogodi
(pravzaprav se grem stavit).

>sorry.. ampak nimas prav. :).

>Winmodem se pod linuxom sploh ne more povezati. :p
>
>Salo na stran! Ne gre za razlicne OSe ampak za razlicen komunikacijske
>programe. Ce ima recimo v Winsih drugace nastavljen "init string" da
>ga omejuje na manjso hitrost je to cisto mozno, da dobiva pod Linuxom
>veliko vec napak in precej manjso hitrost, ce se je seveda povezal s
>hitrostjo ki presega kakovost linije.
>
>Ko sem imel PCM se mi je modem povezal tudi na 14400 ampak je 80%
>paketkov koncalo v smeteh zaradi napak. Pri 12000 sem jih pa zgubil
>"samo" 20%.

my point exactly.

>best regards,
>Rok Papez.