[ LUGOS ] SuSE

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Sob Apr 24 13:47:23 CEST 1999

>Afaik imajo vse novejse distribucije glibc.

imho slackware luufa na 5 in tudi naslednja bo na 5ki, ker je stabilni
kde+paketki za kde prioriteta. mimogrede bi se omenl da sm imel na mojem rac
(dual p450, plata nightshade, scsi 6Gb, 256 MbRAM etc...ok res se ni 100%
moj
ampak bo v teku tega meseca ce bo vse ok !) instaliran debian2 priblizno en
mesec in pol. potem sm pobegnil k slackweru:) mislim da me glibc2 ni nevem
kako pecrical. mozno je sicer da tisti programcki ki jih jaz laufam bolje
laufajo v libc5, but... no blo je pocasno, glede na rezultate
ripperja in podobnih programov, ki mi recimo zasedejo okoli 60%
procesorskega casa na proces ipd ... sej vem da je zalostno(smesno?) ampak
nism dojel kaj je prednost glibc (mogoce se kej v xih pozna al kaj, ker xov
pa res ne laufam velik).

ok uglavnem mogoce sm sov mal prevec offtopic, samo da odgovorim na
vprasanje, slack 3.6 in 4.0B je libc5. sicer pa http://www.slackware.com :)
nism se testiru suse, tho, sm pa slisu da ma odlicno konfiguriran fvwm2 ;)

[- lp blux/tCl
[- blux na gmx.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist