[ LUGOS ] newbie vprasanja

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Pon Apr 12 22:32:31 CEST 1999

On Mon, 12 Apr 1999 20:27:49 Igor Furlan wrote:
> LINUX guru-ji na plano !!
A lahko tudi GURU-wannabies ?
> Zelim narediti ( zdizajnirati) eno majhno vezje, ki bi bilo podobno
> neke vrste PDA-ju  ( ala PALM PILOT). Modul/naprava BI NE IMELA
> vseh lastnosti PALM PILOT-a. Naprava bi morala biti sposobna
> samo naslednjih opravil:
Nekaj takega se ze dela, pa sem pozabil, kje!
Poglej malcek po /.
> i) ali MORAM imeti X11 streznik z ustrezno izbranim
>    video streznikom ( Mach , S3 .. etc.. etc) ce
>    zelim poganjati MOZILLO ?
PMSM da.
> ii) ali moram preden pozenem MOZILLO pognati enega od
>     WINDOW MANAGERJEV ??
> iii) ogledal sem si GGI domaco stran. Z mojim pomankljivim
>      poznavanjem tematike, se mi je zazdelo, da bi verjetno
>      bilo mozno pognati MOZILLO  s pomocjo GGI softwerja..
>      Kot posledica te odlocitve bi bila bistveno manjsi
>      MEMORY FOOTPRINT. X11 + video_streznik sta OGROMNA !!
MOZILLA sama je ogromna. Za hand-held device bi bilo PMSM bolje predelati lynx.
>      A je to mozno ?? Kaj bi bilo
>      potrebno napisati, da bi MOZILLA laufala ??
Mozilla je glomazna. Gotovo bi jo lahko delno predelal, kar
pa bi ti prav tako vzelo mnooogo casa.
> iiii) ali bi bilo morda bolj smiselno da bi enostavno priklopil
>       na moj CPU VIDEO CHIP ( recimo S3 )  in nato napisal driver,
>       ki bi postal del LINUX kernela ??
S3 na handheldu ? PLEEEEASE!

Dodatne informacije o seznamu Starilist