[ LUGOS ] sunsite.fri.uni-lj.si

Iztok Umek iztok na ieee.si
Sre Apr 14 14:46:13 CEST 1999

On Tue, 13 Apr 1999, Tomaz Ocepek wrote:

> hmm, kaj se dogaja s tem serverjem? ni placa za mirror al kako? mislim
> sploh ni nobene distribucije ves gor... no ja...

Gor je bil "stripe" diskovja, na zalost pa je en disk crknil, tako da je
bilo skoraj vse fuc. Zgubil se je cel /sunsite direktorij, ki je bil pac
na tem virtualnem fs-ju. Za to sedaj skrbi nekdo drug, ker mene nekako ni
vec na FRI, zato tudi ne vem za trenutno stanje. Zal pa je tu odpovedal
"backup" :(

LP,
	Iztok

iztok na ieee.si                   Sun Certified Network Administrator (SCNA)
http://gea.fri.uni-lj.si/~iztok  Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist